Cégünk betart minden, a Magyar Köztársaság jogszabályaiban előírt jótállási és garanciális kötelezettséget, sőt, bizonyos esetekben a vásárlóink számára kedvezőbb határidőket biztosítunk. „Mintha magunknak csinálnánk!” Ezt az alapelvet követve értük el, hogy a Hippsy derékmelegítők és ruhák mindig is híresek voltak tartósságukról. Ebből a minőségből nem tudunk és nem is akarunk engedni. Sőt, szolgáltatásinkban szeretnénk még többet nyújtani, hogy maximálisan képviseljük egy vásárlóbarát márka jellemzőit. Tudjuk, hogy a mi derékmelegítőink évekig megtartják színüket és rugalmasságukat, éppen ezért a törvény által előírt 14 nap helyett 30 nap elállási jogot, 60 nap cseregaranciát és 6 hónap helyett 2 év jótállást biztosítunk vásárlóink számára.
Ha nem vagy elégedett a megrendelt termékkel, vagy csak egyszerűen meggondoltad magad; a megrendeléstől számított 30 napon belül bármikor, indoklás nélkül visszaküldheted és kérheted a vételár visszafizetését vagy 60 napig kérheted a termék cseréjét.
A visszaküldés előtt először vedd fel velünk a kapcsolatot emailben (info@hippsy.hu). Az email tárgyába írd be, hogy „Garancia” és a rendelésazonosítót. Válasz emailben kapsz egy „Garancia ügyszámot”, azt tűntesd fel a csomagban található VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNYON, amit ki kell töltened ahhoz, hogy vissza tudjuk venni a csomagot. Ezen a nyomtatványon egyértelműen tudod jelezni, hogy cserélni szeretnéd a terméket (maximum 60 napig), esetleg garanciális bevizsgálásra küldenéd vissza, vagy elállsz a vásárlástól és visszakéred a termék vételárát (maximum 30 napig). A terméket csak tökéletesen ép állapotban cseréljük, vesszük vissza, ugyanúgy ahogyan te is megkaptad azt: eredeti és sértetlen csomagolásban, nem hordott állapotban, nem kimosva, szépen összehajtva, hozzá tartozó számlával. Mikor megkaptuk a visszaküldött terméket megvizsgáljuk, hogy megfelel-e a termékvisszaküldés szabályainak, és ha mindent rendben találtunk, akkor elindítjuk a VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNYON általad megjelölt jótállási folyamatot. Amennyiben úgy látjuk, hogy a Hippsy terméket már valaki viselte, nagyon sajnáljuk, de nem áll módunkban cserélni vagy visszatéríteni a pénzt.
A postai úton visszajuttatott termékeket könyvelt küldeményként, (lehetőség szerint ajánlott, mindenképp elsőbbségi és LNK szolgáltatással kiegészítve) megfelelő külső burkolattal ellátva, a számlával együtt add fel! Tudd, hogy neked kell állnod az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A hippsy.hu webáruház semmilyen módon nem felel a Posta által elvesztett, vagy a szállítás közben bármilyen módon keletkezett károkért.
Amennyiben elállász a vásárlástól 30 napon beül a termék vételárát levásárolhatod bármilyen más termékünkre, illetve ha nem találsz megfelelő terméket, akkor 14 napon belül a vételárat visszafizetjük a részedre. A hippsy.hu webáruház mindaddig visszatartja az elállással érintett termék vételárát, amíg a vissza nem kaptuk a terméket. A visszaküldés díját minden esetben neked kell állnod, kivéve, ha részünkről történt a hibás teljesítés (nem azt a terméket küldtük ki, amit rendeltél). Ha a csere mellett döntesz, akkor a cseretermék kiszállításának a díját neked kell állnod. Garanciális csere esetén azonban a cseretermék kiszállítását a hippsy.hu webáruház fizeti. Ha a javítás vagy csere a 30 napos határidőből bármilyen oknál fogva kicsúszna, úgy új terméket adunk helyette.
Akciós és outlet termékek, egyedi megrendelésre készített termékek, valamint ajándékutalványok esetén nem áll módunkban cserélni és csak eredeti akciós árát térítjük vissza, vagy levásárolható utalványt tudunk adni, a vásárlási értéknek megfelelően. Az akciós árak csak az akciós időszakra vonatkoznak, a korábban és később megrendelt termékekre a kedvezmények nem vonatkoznak.
Garanciális kérdés esetén ügyfélszolgálatunkkal tudsz egyeztetni a +36 20 776 0793 telefonszámon.